مدافعان حرم
نوشته شده توسط : رنگین کمان
 سلام
امشب دلم خیلی هوای مدافعان حرم رو کرده، حس عجیبی که نمیتونم بیانش کنم.
فقط همش میگم کاش میشد منم مدافع حرم باشم. تازه فهمیدم خیلی بیچارم. خیلی بیچارم. خیلی.
شهدای مدافع حرم اصلا یه جور خاص دیگن، یه جور خاص دوسشون دارم.
نمیتونم چیزی بنویسم.حس میکنم من جا موندم از غافله عشق.بغض...
 
شیعه  مرد نبرد و پیکار است
صبر دارد… و خویشتن دار است
«خشن و سخت» می‌شود وقتی
پای ناموس شیعه در کار است
مثل پروانه‌ها به گرد حرم
در طوافیم ما قدم به قدم
کشور کفر فتح خواهد شد
زیر پای «مدافعان حرم»
شیعه‌ایم و نماد احساسیم
روی این خانواده حساسیم
تحت امر حسین هستیم و
همه سربازهای عباسیم
تیغ ما از نیام… نزدیک است
لحظه‌ی انتقام نزدیک است
مردی از جنس نور می‌آید
اهل عالم قیام نزدیک است…




:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: